20100806

06082010

Skoro obiecałam pisać regularnie i jako, że nie lubię rzucać słów na wiatr, należałoby przystąpić do tworzenia kolejnego posta. Z resztą z taką ekipą poganiaczy za plecami chyba nie mam innego wyjścia. Chociaż nie mogę nie przyznać, że to bardzo motywujące, kiedy ktoś czyta te moje wywody i jeszcze mu się podobają. Mam tylko skrytą nadzieję, że grono czytających mojego bloga zacznie się powiększać i większości przypadnie do gustu to, co robię. O wszystkich już nawet nie śmiem marzyć, bo to chyba byłoby zbyt piękne, by mogło się wydarzyć. Tak, tak moi mili przyzwyczajcie się do tego, że mam chorą tendencję wodolejstwa i potrafię się rozpisać na pół strony o niczym. Jedni uznają to za wadę, inni za zaletę, a ja? Cóż, czasem takie zdolności do czegoś się przydają i już niejednokrotnie miałam okazję przekonać się o tym na własnej skórze. Problem pojawia się, kiedy trzeba napisać coś krótko, zwięźle i na temat, bo z tym mam już niejaki problem, co z resztą chyba doskonale widać w moich postach.
Kilka zdjęć z środy. Tym razem w wydaniu 'na świeżo', co widać chociażby po innym kolorze włosów.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
sweterek - sh / koszulka - h&m / spodenki - h&m / torebka - sh / okulary - h&m

1 komentarz:

  1. wkręcam cię do zabawy polegającej na wypisaniu 10 rzeczy, które lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń